Re: información

From: Save the Manatee (education@savethemanatee.org)
Date: Wed May 03 2000 - 10:09:36 EDT

Hi Lorena,

Gracias por su mensaje. Me disculpo por adelantado por esta traducción pobre, pero no tenemos cualquier persona en el personal que habla español, así que confiamos en un programa de la traducción sobre el ordenador para traducir su mensaje a inglés y después para traducir nuestro mensaje a español! Si usted visita la salvaguardia el Web site del club de Manatee, tenemos una conexión a un Web site que tenga gran información sobre perseguir una carrera en ciencia del mamífero marino. Aquí está su conexión que discute programas de la universidad en ciencia del mamífero marino.

http://pegasus.cc.ucf.edu/~smm/strat.htm#para8

Buena suerte en sus estudios.

Sincero,
director de las comunicaciones
Nancy Sadusky
Save the Manatee Club
500 N. Maitland Ave
Maitland, FL 32751
http://www.savethemanatee.org

Hi Lorena,

Thanks for your message. I apologize in advance for this poor translation, but we do not have any person on staff who speaks Spanish, so we use a computer program to translate your message to English and then later to translate our message to Spanish! You had asked about college or university programs specializing in marine mammal science. If you visit the the Save the Manatee Club Web site and go to our "Manatee Links" page, we have a link to a Web site that has great information on pursuing a career in marine mammal science. Here it is:

http://pegasus.cc.ucf.edu/~smm/strat.htm#para8

Good luck in your studies.

Sincerely,
Nancy Sadusky